Hoe kies je het perfecte mannenpak?

Kostuums

Of u nu een zakenman bent die op zoek is naar het perfecte pak om te dragen naar uw komende bestuursvergadering of een verleidelijke brunette die op zoek is naar een speciaal iemand in een cocktailbar, PAKKEND is er om u te helpen. De meest bekende en één van de meest gedistingeerde kleermakers van herenkleding PAKKEND wordt gevierd om de volgende redenen:

PAKKEND kleedt al haar pakken met fijn vakmanschap, aandacht voor detail en innovatieve stoffen waardoor ze de meest goed ontworpen pakken kunnen produceren met gebruik van innovatieve stof en stof combinaties. Hierdoor bieden onze pakken u zowel luxe en comfort als een mode die uniek en anders is.

PAKKEND biedt u de meest eigentijdse collecties van pakken, van traditionele tijdloze ontwerpen tot eigentijdse pakken die zowel stijlvol als comfortabel zijn.

PAKKEND is toegewijd aan het leveren van kwaliteit kleermakersdiensten. We hebben een 100% tevredenheidsgarantie waarmee we u kunnen vertellen dat we niet allemaal hier zijn om u iets te verkopen; we zijn hier om u te vertellen dat we uw pak niet mooi vonden omdat het niet aan onze strenge normen voldeed.

Al onze pakken worden met de hand gestikt en elke steek wordt gemaakt door bekwame ambachtslieden die in ons land wonen en die boven de seizoensaanpassing uitstijgen om deskundige expertise te bieden in het perfect op maat maken van hun prachtige landhuizen.

PAKKEND, de meester van het kleermaken, beschouwt elke klant als een gelijke. Daarom bieden wij verschillende maatpakken aan om aan de behoeften van elke klant te voldoen.

PAKKEND, het moederbedrijf van Fashion Designers International (PDI), heeft de kleermakersbranche helpen vormgeven sinds de oprichting als een klein bedrijf met een missie om mannenkleding van hoge kwaliteit te leveren, ontworpen en vervaardigd door meester-kleermakers.

Een beetje geschiedenis

Het bedrijf werd in 1997 opgericht door twee Amerikaanse ontwerpers, Kenneth Cole en Donna Karen, en kreeg een eigentijdse look gebaseerd op hun productiefilosofie dat seizoenen, stoffen, kleuren en prijzen uiteindelijk een indicator van kwaliteit werden. Sindsdien zijn de winkels van het bedrijf uitgebreid om een wereldwijde klantenkring te bedienen, met een seizoenproductie van naar verwachting meer dan 500 stuks. Sindsdien zijn er ontwikkelingen geweest in het bedrijf die de status van merkbare vernieuwer hebben weerspiegeld. Dit bedrijf schetst via zijn dochteronderneming The House of badly trends in herenmode waarbij het vertrouwen van de klant wordt bijgewerkt met de meest recente stijlen op de catwalks.

Vanwege haar reputatie voor het creëren van wat trends worden gezet door de modeweek, meer en meer stations zijnemaker verkooppunten bestemmingen. Dit bedrijf controleert de helft van de markt voor confectiekleding voor mannen in de Europese regio. rubriek door creatieve expert via postorder, zijn lichaamspakken ook populair geworden in de Aziatische modewereld.

Hoe zou een PAKEND kleermaker passen in deze pokkengeneratie? Als u naar een business casual of zelfs semi-formele functie wilt gaan, zult u een andere set kleding nodig hebben. Wat je zal dragen op de corporate meet en gala misschien niet geschikt of geschikt voor uw kantooruren en hetzelfde geldt voor ’s avonds evenementen en lunches. Er is een reden waarom de meeste zakenmensen zich gewoon kleden en ’s avonds functies, vergaderingen en bijeenkomsten bijwonen: het is omdat evenementen zoals deze zeldzame gelegenheden zijn waarop een persoon potentiële zakencontacten kan ontmoeten en begroeten zonder de beproeving te hoeven doorstaan van het dragen van een pak, das, blazer en sokken, en de hele procedure begint opnieuw. Dus als u een potentiële zakenman bent die potentiële klanten ontmoet en begroet op cocktailparty’s en dinerparty’s, zijn PAKEND kleermakers hier om te helpen. Waarom? Omdat zij het enige bedrijf ter wereld zijn dat uw garderobe relevant, interessant en opwindend maakt, en u tegelijkertijd volledige expressieve coördinaten geeft om te gaan en staan waar u wilt. Omdat uw maatpakken worden gemaakt naar uw eigen maten en specificaties, heeft u altijd een nauwsluitende en eerlijke pasvorm. PAKEND kleermakers gebruiken een speciaal meetlint om nauwkeurige metingen te nemen om u de best mogelijke pasvorm te bieden.

Wat zijn uw opties? Zoals hierboven vermeld, zijn er vele variaties van confectiepakken waaruit u kunt kiezen. Maar als u een modieuze, moderne look wilt die zacht en stijlvol is, zeg dan dat u uw maatpak wilt combineren met een zijden dress shirt en zijden stropdas voor een meer informele gelegenheid. Of als u een conservatieve maar toch unieke look wilt, zeg dat u uw maatpak wilt combineren met een effen Oxford overhemd voor een meer conservatieve look. De variatie is onbeperkt. Uw pak kan worden gecombineerd met een reeks verschillende kledingstukken. Uw op maat gemaakte kleermakersbedrijf zal het hele proces van begin tot eind voor zijn rekening nemen, tot en met de styling. Maar waarom zou u zelfs maar overwegen om uw maatpak door een gemiddelde kleermaker te laten maken? Het is niet alleen duur, maar u zou uw geld en ervaring verspillen. Waarom zou u niet beter af zijn met een ervaren kleermaker die al een staat van dienst heeft op het gebied van ervaring en vaardigheid die u kunt vertrouwen? Nog beter is het om een vriend, kleermaker of familielid te vragen om de klus te klaren?

Trouwpak
Trouwpak man